Magdalena Chęcińska: z Value Media do K2 Media
Magdalena Chęcińska objęła stanowisko senior communications & business managera w agencji K2 Media. Wcześniej pracowała w Value Media, MediaOn, Initiative Warszawa i Zenith.
Magdalena Chęcińska będzie w K2 Media odpowiadać za planowanie kompleksowych kampanii mediowych (online i offline) i obejmie opieką działania dla firmy Nutricia.
Chęcińska ma 13-letnie doświadczenie w zakupie i planowaniu mediów. Poprzednio pracowała jako senior communication planner w Value Media, a wcześniej była związana z domami mediowymi MediaOn (jako media manager), Initiative Warszawa i Zenith.
Do największych klientów, z którymi pracowała Chęcińska, należą m.in. Grupa Żywiec, Cadbury/Lotte, Turner Broadcasting, Hochland, FPH Paula, Dax Cosmetics, Answear.com, Browary Lubelskie Perła, Ambition oraz Syngenta. Ma na swoim koncie m.in. realizację kampanii "Piękna Historia" dla marki Żywiec oraz wprowadzenie na polski rynek produktów Crispy Natural Chrupiące Sery (FPH Paula).
Dołącz do dyskusji: Magdalena Chęcińska: z Value Media do K2 Media