Magdalena Różczka bohaterką największej kampanii reklamowej Murapolu
Firma deweloperska Murapol rozpoczyna największą w swojej historii kampanię reklamową pod hasłem „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Bohaterką akcji jest aktorka Magdalena Różczka.
- Magdalena Różczka swoją dotychczasową karierą, jak również zaangażowaniem w ważne działania charytatywne uosabia to, czego poszukiwaliśmy u ambasadorki naszej marki. Prezentuje sobą profesjonalizm, zaufanie, a także troskę o innych ludzi. To wartości, którymi kierujemy się w naszej misji i codziennej pracy - opisuje Jarosław Matusiak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu w Murapolu. - Oprócz promocji naszej spółki, wspólnie z Magdą planujemy już kampanie społeczne, które będą propagować bezpieczeństwo wśród najmłodszych - dodaje.
Kampania pod hasłem „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” jest zapowiadana jako największa akcja marketingowa nie tylko w historii Murapolu (wielkości budżetu nie podano), lecz także całego polskiego rynku deweloperskiego.
Działania będą prowadzone w telewizji, prasie, internecie, radiu oraz outdoorze. Magdalena Różczka weźmie też udział w spotkaniach z klientami Murapolu organizowanych w całej Polsce (w najbliższym czasie w ramach organizowanych przez firmę dni otwartych w , m.in. na toruńskim Rynku Nowomiejskim, w Złotych Tarasach w Warszawie czy w Parku Śląskim w Katowicach).
Murapol zapowiada, że współpraca z Różczką będzie długofalowa. Kampanię przygotował i realizuje we własnym zakresie dział marketingu firmy.
Magdalena Różczka w ostatnich latach występowała w kampaniach reklamowych kosmetyków Perfecta, taryf Formuła w Play, suplementu diety Hepatil Detox, biżuterii Savicki oraz mrożonej kawy Jacobs. Wzięła też udział w kilku akcjach społecznych, m.in. „Kocham. Nie biję”.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Różczka bohaterką największej kampanii reklamowej Murapolu