Małgorzata Guryn kieruje działem obsługi klienta w Havas Warsaw
Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn awansowała w agencji reklamowej Havas Warsaw na stanowisko client service director.
W ramach nowych obowiązków Guryn będzie zarządzać zespołem client service, odpowiadając za procesy przetargowe oraz koordynując projekty dla obecnych klientów agencji - między innymi Reckitt Benckiser, Orange czy CANAL+. Będzie raportować bezpośrednio do Doroty Mazur - CEO agencji Havas Creative.
Małgorzata Guryn z Havas Warsaw związana jest od 2019 roku, dotychczas jako business development director.
W branży reklamowej od 2002 roku
Guryn związana jest z branżą reklamową od 2002 roku. W poprzedniej agencji - BBDO spędziła 14 lat, ostatnio na stanowisku account directora. Wcześniej była account managerem w agencji Brainshop U-boot.
Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów z wielu branż, od FMCG i OTC, po finanse, ubezpieczenia, telekomy oraz B2B, które realizowała dla takich klientów, jak: PepsiCo, Bayer, 3M, Prudential, Getin Bank, Mars, Browar Namysłów, czy Zott.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Guryn kieruje działem obsługi klienta w Havas Warsaw