Małgorzata Mejer z Procter&Gamble przewodniczącą jury Złotych Spinaczy 2020
Związek Firm Public Relations ogłosił skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020. Przewodniczącą jury tegorocznej edycji została Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).
Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się niemal 90 osób – praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.
– Konkurs Złote Spinacze to coroczne święto branży PR, miejsce, w którym mamy okazję zobaczyć to, co w niej najciekawsze. To także okazja, by poznać nowe, pojawiające się w niej trendy, usłyszeć opinie wybitnych ekspertów reprezentujących agencje, klientów, organizacje pozarządowe, świat akademicki, media – mówi Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w P&G oraz przewodnicząca jury.
Cztery grupy jurorskie konkursu Złote Spinacze 2020
Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń, kategorie przydzielone do grup jurorskich mogą ulec zmianie.
Przewodniczącą pierwszej grupy jest Anna Papka, doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę oraz Rzecznik Prasowy Shell Polska. Grupa oceni projekty z kategorii PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Efektywność.
Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec. Grupa zajmie się projektami z kategorii Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Medycyna i zdrowie, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport.
Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Mariusz Pleban, CEO agencji OneMulti. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Covid-19 PR response, Content marketing – branded content, Custom publishing, PR miejsca, miasta lub regionu, Sport, turystyka i rekreacja, Uroda, higiena i wellness, Kreatywność.
Przewodniczącą grupy czwartej jest została Anna Cywińska, prezes Fundacji Nutricia. Grupa zajmie się oceną projektów z kategorii PR pro bono, Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, NGO i sektor publiczny, Kultura i media, Moda i styl życia, Research&Insight.
Ponadto wszyscy jurorzy będą oceniać projekty nadesłane w kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20. rocznicy założenia Związku Firm Public Relations. Jej celem jest przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na polską branżę PR i wyłonienie spośród nich Kampanii PR XX-lecia.
W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.
Do 3 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 7 września.
Nominowanych poznamy 8 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 4 grudnia.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.
W siedemnastej edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w 31 kategoriach. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” po raz trzeci z rzędu otrzymała agencja Big Picture. Tytułem Gwiazdy PR dla szczególnie zasłużonej osoby w branży uhonorowano Piotra Czarnowskiego, założyciela i prezesa First PR.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Mejer z Procter&Gamble przewodniczącą jury Złotych Spinaczy 2020