SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,47 mln widzów „Mam talent!”, TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam

Dwunasta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,47 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 370 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 48,23 mln zł.

Marysia Gawlik i Julian Waglewski - zwycięzcy „Mam talent! 12”; fot. TVNMarysia Gawlik i Julian Waglewski - zwycięzcy „Mam talent! 12”; fot. TVN

„Mam talent! 12” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków tej edycji show wyniosła 2,47 mln osób, co przełożyło się na 17,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 15,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,79 mln oglądających, zgromadził szósty odcinek talent-show.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 5,63 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,04 mln, a w 16-59 - 2,99 mln).

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia formatu zmalała o 370 tys. osób. Jedenastą serię „Mam talent!” śledziło 2,84 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 19,20 proc. 18,68 proc. oraz 18,39 proc. udziału.

„Mam talent!” w swoim paśmie nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,38 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”). Trzecia była TVP1 (m.in. „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 11,20 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,90 proc.).

Także wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN wygrał z konkurencją.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dwunastej serii formatu wyniosły 48,23 mln zł. Dla porównania, jedenasta edycja z reklam zarobiła 45,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Właśnie zakończoną edycję programu wygrał duet tancerzy - akrobatów: Marysia Gawlik i Julian Waglewski. W nagrodę otrzymali 300 tys. zł. W finale wystąpili również: Cezary Borowik, Malwina Kowalowicz, Ana Andrzejewska, Luqo Art, Łukasz Chwieduk, Jan Szynal, duet AcroStudio - Basia i Łukasz, Maya Thomas oraz Artur Cichuta.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,47 mln widzów „Mam talent!”, TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dave
Zdecydowanie lepiej oglądało się The Voice of Poland.
odpowiedź
User
Tak!
Szkoda Szymona, świetne show
odpowiedź
User
Pdk
Oglądając ten program, można przeżyć podróż w czasie o 10 lat wstecz. Nawet logo TVN-u przez ten czas się nie zmieniło. Cyrk 🤣
odpowiedź