„Mam talent!” z aplikacją social TV. 1,35 mln interakcji podczas pierwszego odcinka
Telewizja TVN udostępniła aplikację mobilną social TV poświęconą programowi „Mam talent!”. Podczas pierwszego odcinka siódmej serii tego talent-show skorzystało z niej 60 tys. użytkowników.
Aplikacja pozwala na komentowanie wydarzeń dziejących się w aktualnie nadawanym odcinku „Mam talent!” oraz na uczestnictwo w sondach i quizach z nim związanych. Daje też użytkownikom możliwość oceniania występów uczestników programu. Wyniki głosowania w aplikacji prezentowane są na ekranie telewizora tuż po prezentacji uczestnika.
- Widzowie oczekują dziś od telewizji znacznie więcej niż gotowej oferty rozrywki, którą mogliby pasywnie oglądać. Chcą aktywnie uczestniczyć w przekazie, mieć wpływ na to, kogo i co oglądają, oceniać, wyrażać swoje preferencje, sympatie i konfrontować je z opiniami innych widzów - tak powód uruchomienia aplikacji wyjaśnia Edward Miszczak, członek zarządu TVN ds. programowych.
TVN podał, że podczas nadanego w zeszłą sobotę premierowego odcinka „Mam talent! 7” z aplikacji skorzystało ponad 60 tys. użytkowników, a stacja zarejestrowała ponad 1,35 mln interakcji dokonanych przez nich. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że odcinek ten w telewizji obejrzało średnio 2,75 mln widzów (więcej na ten temat).
Glosowanie w aplikacji będzie mieć też wpływ na losy osób biorących udział w talent-show. - Ten uczestnik, który otrzyma największą liczbę głosów na „tak”, zostanie wyróżniony nagrodą specjalną. Odbierze ją w pierwszym programie na żywo 25 października - mówi Wojciech Iwański, reżyser “Mam talent!”.
Partnerem reklamowym aplikacji jest sieć sklepów odzieżowych 50 style, prowadząca obecnie kampanię z udziałem byłego piłkarza Tomasza Frankowskiego (zobacz szczegóły).
Aplikacja dostępna jest na smartfony i tablety z systemami iOS i Android. Pobrać można ją za darmo ze sklepów AppStore i Google Play.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” z aplikacją social TV. 1,35 mln interakcji podczas pierwszego odcinka