SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polski oddział Volvo reorganizuje działy sprzedaży i marketingu, w zespole Wojciech Buczak

Firma Volvo Car Poland podzieliła funkcjonujące dotychczas wspólnie działy sprzedaży i marketingu. Ich dotychczasowy dyrektor Mariusz Nycz stanął na czele działu marketingu. Obszarem sprzedaży od lutego kieruje Wojciech Buczak, przez ostatnie 23 lata związany z Nestle Polska.

Firma Volvo Car Poland podzieliła funkcjonujące dotychczas wspólnie działy sprzedaży i marketingu. Ich dotychczasowy dyrektor Mariusz Nycz stanął na czele działu marketingu. Obszarem sprzedaży od lutego kieruje Wojciech Buczak, przez ostatnie 23 lata związany z Nestle Polska.

Wojciech Buczak z Nestle Polska związany był od 1995 roku. W koncernie zaczynał jako przedstawiciel handlowy, od 2010 roku awansował na dyrektora sprzedaży, wszedł również do zarządu firmy. Był odpowiedzialny m.in. za koordynację działań działów sprzedaży oraz customer marketingu całej grupy Nestle w Polsce. Był także członkiem europejskich struktur sprzedaży spółki.

- Przepracowałem wiele lat w bardzo wymagającej branży jaką jest sektor dóbr szybko-zbywalnych, w tym kategoria artykułów spożywczych. W tym biznesie panuje ogromna konkurencja, a wszyscy gracze poszukują najbardziej efektywnych kanałów sprzedaży. Wszystkie te doświadczenia wykorzystam w mojej pracy dla marki Volvo, która jest obecnie jedną z najbardziej innowacyjnych firm w świecie motoryzacji - powiedział Wojciech Buczak.

Volvo Cars globalnie odnotowało w ubiegłym roku 14,1 miliarda koron szwedzkich (ok. 5,95 mld zł) zysku operacyjnego, co stanowi wynik o 27,7 proc. lepszy niż w 2016. 

 

Dołącz do dyskusji: Polski oddział Volvo reorganizuje działy sprzedaży i marketingu, w zespole Wojciech Buczak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl