Marka perfum Elizabeth Arden z konkursem dla przyszłych panien młodych
Wystartowała kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.
W ramach kampanii organizowany jest konkurs pt. „Find Your Moment z Elizabeth Arden White Tea” w zamkniętej facebookowej grupie "Panny Młode – organizacja ślubu i wesela | Wedding PL".
Uczestniczki konkursu mają za zadanie podzielić się swoim sposobem na romantyczny relaks oraz zrobić zdjęcie, na którym pokażą jak celebrują te chwile. Do wygrania w pierwszym etapie jest 400 miniatur perfum, a w drugim sesja zdjęciowa dla pary oraz perfumy. Zabaw trwa do 25 sierpnia.
Konkurs jest promowany na portalu wedding.pl oraz na kanałach społecznościowych platformy – Facebook i Instagram. Poza konkursem na wedding.pl publikowane będą również materiały natywne.
Akcja promocyjna potrwa do jesieni, a w grudniu zostaną opublikowane zdjęcia z sesji fotograficznej zwycięzcy.
Za media w kampanii odpowiada Havas Media oraz Socialyse, wyspecjalizowana w kontent marketingu agencja Havas Media Group. Kreacje przygotował portal wedding.pl.
Dołącz do dyskusji: Marka perfum Elizabeth Arden z konkursem dla przyszłych panien młodych