Marta Bełza dołącza do Synertime, awansuje Żaneta Hiszpańska
Do zespołu agencji Synertime dołączyła Marta Bełza, była dziennikarka „Gazety Wyborczej”. Jako senior account executive będzie pełnić rolę lidera samodzielnego zespołu. Z kolei związana od trzecj lat z agencją Żaneta Hiszpańska awansowała na stanowisko account managera.
Marta Bełza przez blisko 6 lat, do 2013 roku, była dziennikarką „Gazety Wyborczej” w Olsztynie. Zajmowała się głównie tematyką polityczną i społeczną. Po przejściu do branży PR przygotowywała kompleksowe strategie komunikacji dla klientów z różnych branż, współpracowała z organizacjami pozarządowymi oraz prowadziła konsultacje społeczne.
W Synertime objęła stanowisko senior account executive. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów związanych z FMCG, CSR-em, start upami oraz kulturą.
Żaneta Hiszpańska jest związana z agencją Synertime od 2013 roku. Szerokie doświadczenie zawodowe zdobywała w pracy przy projektach z zakresu brand PR, CSR i PR-u korporacyjnego. Jako account manager odpowiada za kompleksową obsługę PR stałych klientów agencji z sektorów helathcare, żywności i żywienia, IT oraz turystyki. Pełni rolę lidera 6-osobowego zespołu.
Dołącz do dyskusji: Marta Bełza dołącza do Synertime, awansuje Żaneta Hiszpańska