Mazda6 będzie reklamowa w „Newsweeku” na iPadach
Od października w aplikacji tygodnika „Newsweek Polska” na iPadach rozpocznie się kampania reklamowa Mazdy6. Akcja to wspólny projekt firm Mazda Motor Poland, Mindshare Polska i Axel Springer Polska.
Z początkiem października na iPadach udostępniona zostanie aplikacja tygodnika „Newsweek Polska”. Jednocześnie rozpocznie się w niej kampania reklamowa Mazdy6. W czasie ładowania programu użytkownik zobaczy, jak przejeżdża ten samochód, a co kilka stron redakcyjnych, podobnie jak podczas kartkowania papierowego wydania, pojawi się interaktywny miniserwis Mazdy6 – podzielony na tematyczne sekcje i zawierający informacje na temat tego modelu. Aplikacja będzie umożliwiać m.in. poznanie różnych wariantów kolorystycznych Mazdy6 oraz obejrzenie jej zdjęć i filmów. Dodatkowo użytkownicy korzystający z iPada online będą mogli za pomocą mapy dealerów zintegrowanej z aplikacją wyszukać najbliższy salon Mazdy.
– Miłośnicy nowej Mazdy6 to osoby ciekawe życia i chętnie sięgające po nowoczesne urządzenia, takie jak iPad – uzasadnia akcję Sylwester Baczkowski, dyrektor marketingu Mazda Motor Poland. Projekt ten – zaplanowany do końca bieżącego roku – firma realizuje we współpracy z Axel Springer Polska, wydawcą „Newsweek Polska”, oraz domem mediowym Mindshare Polska.
13 września ruszyła już kampania reklamująca tę aplikację. Reklamy są publikowane w prasie („Newsweek”, „Forbes”, „Auto Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Komputer Świat”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Puls Biznesu”), a w najbliższym czasie pojawią się również w serwisach internetowych Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Mazda6 będzie reklamowa w „Newsweeku” na iPadach