mBank w nowej kampanii zwraca uwagę, że „#SłowaMająMoc” (wideo)
Ruszyła internetowa kampania mBanku pod hasłem „#SłowaMająMoc”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc. Za akcję odpowiada agencja VML Poland.
- Jesteśmy świadomi, że w świecie wirtualnym mamy tendencję do krytykowania, a komplementy wolimy dawać osobiście - w prywatnej wiadomości czy twarzą w twarz. Podobnie jest z opiniami o banku. Jeśli jednak któryś z naszych pracowników zasłuży na ciepłe słowo zachęcamy, by klient napisał o tym i oznaczył swoją wypowiedź hasztagiem #SłowaMająMoc. Zadbamy, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby, dzięki temu jej dzień będzie lepszy - opisuje akcję Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych w mBanku.
Na stronie internetowej slowamajamoc.com mBank zachęca klientów do pokazania, jak wielką moc mają ich słowa i opisania na dowolnych platformach społecznościowych sytuacji, w której pracownik banku w dowolnej codziennej sytuacji pozytywnie ich zaskoczył. Dzięki hashtagowi #SłowaMająMoc każdy komentarz zostanie odnaleziony i przekazany pracownikom mBanku. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone.
- Głównym narzędziem komunikacji jest film pokazujący reakcje ludzi na mile słowa. Podczas jego nagrywania rozmawialiśmy z bohaterami, a ich mimika zmieniała się z każdą wypowiedzią. Zależało nam na tym, by uchwycić, jak pięknie wygląda każda twarz, niezależnie od wieku, gdy się mimowolnie uśmiecha słysząc pozytywne informacje. I to właśnie jest cel naszych działań - zachęcenie do przekazywania sobie pozytywnych słów także w sieci - dodaje Izabela Kwiatkowska.
Na potrzebny akcji agencja VML Poland przygotowała stronę internetową www.slowamajamoc.com oraz film opublikowany na fanpage’u marki oraz na jej kanale YouTube. Działania w ramach pierwszego flightu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia. Towarzyszyć im będzie drugi spot, który zostanie wkrótce opublikowany.
W pierwszej połowie października mBank rozpoczął działania marketingu rekomendacji promujące program PolecamBank. Z kolei we wrześniu ruszyła pierwsza kampania mBanku autorstwa agencji Grey Worldwide Warszawa.
Dołącz do dyskusji: mBank w nowej kampanii zwraca uwagę, że „#SłowaMająMoc” (wideo)