McCann & MRM zbuduje strategię komunikacji Onetu
Spółka Onet wybrała agencję McCann & MRM do zbudowania strategii komunikacji marki w Polsce.
Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji marki, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej.
- Onet chce budować pozytywne wartości, rozwijać istniejący potencjał i inspirować do aktywnego działania, które będzie miało pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Wierzę, że doświadczenie, wiedza i kreatywność zespołu McCann & MRM wpłyną na pozytywny charakter i odświeżenie wizerunku marki Onet. McCann to wiodąca agencja koncepcyjno-kreatywna w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na powierzenie jej prac związanych ze wzmacnianiem pozycji naszej marki na rynku, w tym zbudowanie strategii komunikacji i zaplanowanie kreacji do wszystkich naszych najbliższych działań - powiedziała Olga Korolec, dyrektor marketingu Grupy Onet-RAS Polska.
McCann & MRM została wyłoniona na drodze przetargu. Współpraca ma charakter długoterminowy.
Według danych Gemius/PBI we wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,36 mln realnych użytkowników i 2,68 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: McCann & MRM zbuduje strategię komunikacji Onetu