SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediahub przejmuje od MediaComu obsługę mediową AkzoNobel

Firma AkzoNobel, producent farb (właściciel m.in. marki Dulux) rozstrzygnęła globalny przetarg na planowanie i zakup mediów internetowych. Do współpracy wybrała agencję Mediahub (Interpublic Group), kończąc tym samym dotychczasową kooperację z agencją MediaCom (GroupM/WPP).

Przetarg na globalną obsługę mediową w zakresie mediów cyfrowych trwał blisko pół roku.

Według agencji badawczej COMvergence, AkzoNobel wydaje rocznie około 30 milionów dolarów na media cyfrowe i kolejne 35 milionów dolarów na media tradycyjne.

Firma zdecydowała się w wyniku przetargu powierzyć planowanie i zakup mediów cyfrowych agencji Mediahub. MediaCom, który wcześniej zajmował się obsługą zarówno mediów cyfrowych, jak i tradycyjnych, będzie nadal zajmował się planowaniem i zakupem mediów offline.

Przetarg koordynowała firma MediaPath.    

Wybór Mediahub to element nowej strategii AkzoNobel w zakresie zmiany podejścia do mediów. Strategia danych była kluczowym elementem briefu, a agencja pomoże skonsolidować stos technologiczny międzynarodowej firmy i opracować nowe podejście do mediów cyfrowych.

 

 

Dołącz do dyskusji: Mediahub przejmuje od MediaComu obsługę mediową AkzoNobel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl