MediaMarktSaturn Polska zamknął Redcoon.pl, stawia na MediaMarkt
Z końcem marca MediaMarktSaturn Polska zamknął sklep internetowy z elektroniką Redcoon.pl, który przejął 9 lat temu. Firma uzasadnia, że chce się skupić na marce MediaMarkt.
MediaMarktSaturn Polska w komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl zaznaczył, że zamknięcie Redcoon.pl to część strategicznego zamknięciu marki Redcoon w całej Europie przez MediaMarktSaturn Retail Group. Sklepy internetowe Redcoon działały w kilkunastu krajach.
Podkreślono, że zaprzestanie działalności handlowej nie wpływa na zobowiązania Redcoon.pl, zwłaszcza uprawnienia klientów związane z umowami sprzedaży zawartymi przez internet (m.in. gwarancje, rękojmia, prawo do odstąpienia od umowy). W sklepie sprzedawano elektronikę użytkową.
MediaMarktSaturn Polska skupia się na swojej głównej marce MediaMarkt. - To jedna z najsilniejszych marek pod względem rozpoznawalności. Dlatego zdecydowaliśmy skoncentrować się wyłącznie na rozwoju wszystkich kanałów tego brandu. Dzięki temu uzyskamy jeszcze lepszy efekt synergii, wykorzystując przy tym wszelkie możliwe punkty kontaktu z klientem. Stawiamy na zapewnienie naszym klientom różnorodnych, pozytywnych doświadczeń zakupowych, zarówno on-, jak i offline. Takich możliwości nie daje oferta typu pure player - uzasadnia Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
Dwa lata temu MediaMarktSaturn Polska zrezygnował z marki Sartun, w okresie letnim przeprowadził rebranding jej sklepów stacjonarnych i serwisu internetowego na MediaMarkt.
Obecnie firma ma 88 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy MediaMarkt.pl. Z początkiem kwietnia uruchomiła swój sklep na platformie Allegro, obecnie oferuje tam 2 tys. produktów.
Właściciel Media Markt i Saturna apeluje o pomoc
Jak donosi Bloomberg Ceconomy w obliczu pandemii koronawirusa zaczęła poszukiwać pomocy finansowej. Firma twierdzi że znajduje się w coraz gorszej sytuacji w związku z koniecznością zamknięcia wszystkich swoich stacjonarnych sklepów na terenie Europy, zaś sprzedaż w internecie nie może zrekompensować ponoszonych strat. Właściciel Media Marktu i Saturna rozpoczął negocjacje z państwowym niemieckim bankiem KfW oraz z komercyjnymi instytucjami finansowymi.
Ceconomy chce uzyskać wsparcie w łącznej wysokości 2 mld euro. Według planu 80 proc. tej kwoty miałby zapłacić KfW, zaś pozostałe środki pochodziłyby od podmiotów komercyjnych, które korzystają ze wsparcia niemieckiego rządu wprowadzającego program finansowego zasilenia lokalnej gospodarki w obliczu pandemii.
Dołącz do dyskusji: MediaMarktSaturn Polska zamknął Redcoon.pl, stawia na MediaMarkt
Pajda to uratowany koń z targów Skaryszewa. Zbiera na 3 miesiące opieki... Prosimy o wsparcie.
www.ratujemyzwierzaki.pl/pajdazeskaryszewa
Proszę...