Hand Made autorem nowego spotu dla Mel Max Actigel
Agencja reklamowa Hand Made po wygranym przetargu przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną produktu Mel Max Actigel, produkowano przez Hasco-Lek.
Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz produkcję spotu wraz z postprodukcją. Kampania obejmuje spoty TV o długości 30, 15 i 8 sekund (billboardy sponsorskie).
- W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wybór koncepcji przygotowanej przez Hand Made. Przekonała nas nietuzinkowa wizja, która łączy najważniejsze cechy zastosowania produktu oraz wyróżnienie się na tle innych reklam z kategorii. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie - od pomysłu, przez produkcję, aż po finalną realizację spotu - mówi Kinga Dudek, product manager marki Mel Max.
Koncept spotu opiera się na wskazaniu radosnych momentów dnia, których w żaden sposób nie powinien zakłócać ból. Mel Max Actigel pomaga zwalczyć dolegliwości zaburzające czerpanie przyjemności z ulubionych zajęć i spotkań z ludźmi. Akcja rozgrywa się na nadwiślańskim bulwarze w Krakowie, gdzie głównym punktem jest przepiękna, francuska karuzela.
Komunikacja w spocie podkreśla pozytywny aspekt działania produktu, który ułatwia wykorzystanie pełnego potencjału dnia - i to w każdym wieku.
To nie pierwsza współpraca agencji z koncernem Hasco-Lek. Hand Made przygotowała między innymi nowy projekt internetowego serwisu korporacyjnego marki.
Dołącz do dyskusji: Hand Made autorem nowego spotu dla Mel Max Actigel