„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 41 696 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 24,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 22,57 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 873 egz.
Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 18,76 proc. do 24 693 egz.
Oczko niżej znalazł się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 19,60 proc. do 22 126 egz.
Sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 10 761 egz., po spadku względem drugiego numeru o 16,18 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł w dół o 6,86 proc. do poziomu 22 258 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Men's Health Edycja Polska |
90 500 |
41 696 |
41 696 |
98 500 |
55 533 |
55 533 |
-24,92% |
Playboy |
57 987 |
26 873 |
26 873 |
70 000 |
34 707 |
34 707 |
-22,57% |
Logo |
54 000 |
26 083 |
24 693 |
70 000 |
33 986 |
30 394 |
-18,76% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
41 897 |
22 126 |
22 126 |
55 000 |
27 520 |
27 520 |
-19,60% |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
Esquire MAN AT HIS BEST |
21 000 |
10 761 |
10 761 |
40 001 |
18 305 |
12 838 |
-16,18% |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
Forbes. Profit |
37 999 |
22 461 |
22 258 |
41 488 |
25 655 |
23 897 |
-6,86% |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników męskich pochwalić się mógł „CKM” - było to 11,89 proc.
Największy spadek, wynoszący 7,60 proc., odnotował tutaj „Playboy”. Z kolei sprzedaż miesięcznika „Forbes” zwiększył się o 3,64 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Men's Health Edycja Polska |
90 500 |
41 696 |
41 696 |
90 500 |
42 002 |
42 002 |
-0,73% |
Playboy |
57 987 |
26 873 |
26 873 |
57 998 |
29 082 |
29 082 |
-7,60% |
Logo |
54 000 |
26 083 |
24 693 |
55 000 |
32 437 |
23 775 |
3,86% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
41 897 |
22 126 |
22 126 |
41 482 |
20 774 |
19 774 |
11,89% |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
Esquire MAN AT HIS BEST |
21 000 |
10 761 |
10 761 |
- |
- |
- |
- |
Wirtualnemedia.pl |
|||||||
Forbes. Profit |
37 999 |
22 461 |
22 258 |
39 998 |
21 684 |
21 477 |
3,64% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. „Esquire”