Męskie granie hitem na YouTube w sierpniu
Według zestawienia AdsLeaderboard w sierpniu 2017 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot „Nieboskłon” z trasy Męskie Granie promującej markę Żywiec. Na podium znalazły się też kolejna część Legend Polskich Allegro oraz Biedronka reklamująca Gang Świeżaków.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
W sierpniu br. na 1. miejscu zestawienia znalazł się Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania „Nieboskłon”, który trafił do rankingu już po raz trzeci z rzędu Wyprzedził on kolejną część Legend Polskich Allegro – „Kocham wolność - Cover. Matheo& Damian Ukeje. Legendy Polskie”. Ostatnia pozycja na podium została obsadzona przez Gang Świeżaków 2 w reklamie Biedronki.
Na 4. miejscu znalazł się przepis na ulubioną słodką przekąskę użytkowników wprost z Kuchni Lidla w wideo „MAGICZNE LODY TAJSKIE | Karol Okrasa & Iluzjonista Y”. Zestawienie zamyka 7 odcinek serialu marki Coca-Cola: „Serial STORYLINE - odcinek siódmy | #WOAH”.
Oto zwycięskie spoty zestawienia Ads Leaderboard z sierpnia br.
1. Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon
2. Kocham wolność - Cover. Matheo& Damian Ukeje. Legendy Polskie
3. Gang Świeżaków 2
4. MAGICZNE LODY TAJSKIE | Karol Okrasa & Iluzjonista Y
5. Serial STORYLINE - odcinek siódmy | #WOAH
Dołącz do dyskusji: Męskie granie hitem na YouTube w sierpniu