„Miarka się przebrała” w reklamach pralek Bosch VarioPerfect (wideo)
Ruszyła kampania nowych pralek VarioPerfect z automatycznym system dozowania i-DOS marki Bosch. W ramach zaplanowanych działań, do końca listopada emitowany będzie spot reklamowy w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, jak również prowadzone będą m.in. działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i PR.
Do 27 listopada potrwa emisja spotu reklamującego nowe pralki Bosch VarioPerfect (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z systemem automatycznego dozowania i-DOS.
Spoty 15- i 30-sekundowe emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto kampania będzie realizowana w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i podróżniczej.
Do grudnia zaś potrwa kampania internetowa, zakładająca obecność na ponad 80 portalach tematycznych, bannery na największych portalach ogólnopolskich, jak również działania z zakresu e-commerce. Komunikację wspierać będą także konkursy i posty na Facebooku Bosch Home oraz aktywności PR i materiały POS w postaci naklejek i broszur wyjaśniających działanie systemu i-DOS.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada PrimeMovers Ltd., materiały POS przygotowała firma Level, a działania w internecie realizuje ACR Media House.
Firma BSH jednocześnie promuje urządzenia kuchenne marki Bosch - ich ambasadorem reklamowym został Mateusz Gessler http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gotuj-jak-szef-kuchni-mateusz-gessler-reklamuje-sprzet-kuchenny-bosch-wideo.
Dołącz do dyskusji: „Miarka się przebrała” w reklamach pralek Bosch VarioPerfect (wideo)