Michał Łukawski client service directorem w Syzygy Warsaw
Michał Łukawski po sześciu latach pracy w agencji DDB&Tribal przeszedł do Syzygy Warsaw, gdzie jako client service director zarządza działem obsługi klienta.
Michał Łukawski stanął na czele działu client service w Syzygy Warsaw. Do jego obowiązków należy zarządzanie działem obsługi klienta oraz rozwój kompetencji w zespołach. Z branżą reklamową jest związany od 2006 roku.
Przez ostatnie sześć lat Łukawski pracował w agencji DDB&tribal, gdzie aktywnie uczestniczył w tworzeniu jej struktury, poszerzając kompetencje digitalowe oraz działając w obszarze new business. Jako group account director w DDB&tribal Łukawski pracował dla takich klientów jak Unilever (Big Milk, Carte d’Or, Flora, Kasia, Lipton), Allegro, Finlandia Vodka, mBank, Delecta, Mars (Kitekat, Pedigree), Enel-Med, KPMG, Stadion Narodowy.
Wcześniej w Hypermedia, jako interactive product manager, odpowiadał za rozwój marek Pampers oraz Pantene po stronie klienta, a w agencji jako account executive pracował dla Pampers, Head&Shoulders, Herbal Essences, Always, Lenor, Vizir oraz Panasonic.
Był też product managerem w Mobyteam.
Dołącz do dyskusji: Michał Łukawski client service directorem w Syzygy Warsaw