Microsoft promuje w internecie ERP i CRM Dynamics
Pod hasłem "Każdy to zna" Microsoft rozpoczął internetową kampanię informacyjną na temat systemów ERP i CRM z rodziny Dynamics. Akcja prowadzona w specjalnie przygotowanym serwisie i na innych stronach ma przekonać odbiorców do użyteczności tych rozwiązań.
Microsoft zdecydował się na przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej dostarczanych przez siebie systemów ERP i CRM z rodziny Dynamics na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez AMR Research, w którym ponad 46 proc. pracowników posiadających licencje na korzystanie z pierwszego z tych rozwiązań w swojej firmie zadeklarowało niestosowanie go, argumentując to niechęcią do jego skomplikowanej obsługi. Dlatego w rozpoczynającej się kampanii "Każdy to zna" wykorzystane zostały animowane postacie, które personifikują najczęściej spotykane postawy pracowników przeciwnych wdrożeniom nowych narzędzi. Wszystko po to, żeby przekonać użytkowników, że systemy ERP i CRM mogą być dla nich przyjazne i ułatwiać im pracę, a przez to podnosić wydajność firmy.
Kampania "Każdy to zna" obejmuje reklamę kontekstową w portalach IDG, Computerworld, ErpStandard i Decyzje IT. Ponadto pod adresem www.kazdytozna.pl uruchomiono specjalną stronę internetową, na której zamieszczono kilka filmów video prezentujących typowych szefów działów, którzy mówią o swoich potrzebach względem oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą. W witrynie można też przeprowadzić test na produktywność firmy oraz poznać opinie użytkowników oprogramowania ERP i CRM, materiały poglądowe i opisy studiów przypadku.
Kreację zaplanowanej do połowy grudnia kampanii przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Microsoft promuje w internecie ERP i CRM Dynamics