1,56 mln widzów teleturnieju „Milionerzy”, TVN wiceliderem
„Milionerów” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 1,56 mln osób, o 260 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 1 września do 3 grudnia 2020 roku. Teleturniej śledziło średnio 1,56 mln widzów. Przełożyło się to na 10,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek teleturnieju w jesiennym sezonie, który oglądało średnio 2,26 mln widzów. Była to specjalna - mikołajowa - emisja, której sponsorem była Milka. Uczestnikami odcinka byli prezenterzy „Dzień Dobry TVN” - Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik, którzy wygrane pieniądze przeznaczyli na cele charytatywne.
Dla porównania, jesienią ub.r. teleturniej „Milionerzy” miał 1,82 mln widzów (odpowiednio 12,09 proc., 12,37 proc. oraz 11,93 proc. udziału). Format stracił 260 tys. widzów.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wyniósł 16,16 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki pokazywane są filmy fabularne.
Trzecia była TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, „Wielki test” i „Ojciec Mateusz”; 7,96 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Przyjaciółki”; 7,57 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN też był wiceliderem.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji właśnie zakończonej edycji teleturnieju wyniosły 63,16 mln zł. Rok temu wynosiły one 60,61 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,56 mln widzów teleturnieju „Milionerzy”, TVN wiceliderem