Mindshare Polska: Purple Day 2011 – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji
8 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, odbędzie się Purple Day 2011.
Spotkanie pod hasłem – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji – poświęcone będzie rynkowi medialnemu, a w szczególności zmianom w podejściu do skutecznej komunikacji marketingowej. Organizatorem wydarzenia jest dom mediowy Mindshare Polska.
Ideą Purple Day 2011 jest stworzenie platformy do dyskusji nad zmianami dotyczącymi całego marketingowego ekosystemu, a w szczególności skutecznej komunikacji z konsumentami.
W wydarzeniu wezmą udział praktycy reklamy, przedstawiciele największych polskich i międzynarodowych firm oraz przedstawiciele kluczowych mediów. Gośćmi specjalnymi i prelegentami Purple Day 2011 będą Norm Johnston oraz Ben Lukawski, stojący na czele Mindshare Worldwide. Zdecydowanym wyróżnikiem spotkania jest jego formuła. Podczas całodniowej konferencji dominować będą warsztaty i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z branży mediowej.
Purple Day 2011 odbędzie się 8 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, w godz. 9.00-17.00.
Szczegółowe informacje na temat Purple Day 2011 znajdują się na dedykowanej stronie internetowej www.purpleday.pl
Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl
Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska: Purple Day 2011 – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji