SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare Polska: Purple Day 2011 – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji

8 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, odbędzie się Purple Day 2011.

Spotkanie pod hasłem – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji – poświęcone będzie rynkowi medialnemu, a w szczególności zmianom w podejściu do skutecznej komunikacji marketingowej. Organizatorem wydarzenia jest dom mediowy Mindshare Polska. 

Ideą Purple Day 2011 jest stworzenie platformy do dyskusji nad zmianami dotyczącymi całego marketingowego ekosystemu, a w szczególności skutecznej komunikacji z konsumentami.

W wydarzeniu wezmą udział praktycy reklamy, przedstawiciele największych polskich i międzynarodowych firm oraz przedstawiciele kluczowych mediów. Gośćmi specjalnymi i prelegentami Purple Day 2011 będą Norm Johnston oraz Ben Lukawski, stojący na czele Mindshare Worldwide. Zdecydowanym wyróżnikiem spotkania jest jego formuła. Podczas całodniowej konferencji dominować będą warsztaty i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z branży mediowej.

Purple Day 2011 odbędzie się 8 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, w godz. 9.00-17.00.

Szczegółowe informacje na temat Purple Day 2011 znajdują się na dedykowanej stronie internetowej www.purpleday.pl

Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska: Purple Day 2011 – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria
Przecież to odgrzewane kotlety...materiał wzięty z materiałów MEC sprzed kilku miesięcy.
odpowiedź