SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MindShare tworzy agencję interaktywną

Dom mediowy MindShare Polska utworzył w swoich strukturach agencję interaktywną Made in Mind. - Inwestycja MindShare i powstanie Made in Mind są odpowiedzią na popyt rynkowy dotyczący usług interaktywnych- mówi Adrian Kawecki, CEO MindShare Polska.

- Mamy liczący się na rynku MindShare Interaction, świadczący zintegrowane usługi w zakresie komunikacji marketingowej oraz nowych mediów i coraz szersze oczekiwania klientów Interaction w zakresie obsługi. - wyjaśnia Kawecki

- Made In Mind ma być odpowiedzią na te potrzeby, tak, abyśmy oferowali klientom kompletną usługę: od strategii komunikacji po kreację i projektowanie serwisów www, budowanie serwisów społecznościowych itp. - dodaje.

Obecnie klienci Made In Mind to przede wszystkim MindShare Interaction i MindShare WOW, jednak agencja prowadzi niezależnie aktywne działania new biznesowe.

Made In Mind zatrudnia w sumie 4 osoby. Dyrektorem kreatywnym agencji został Paweł Żeleźniak, wcześniej związany z Prowokatorem i discipl!ne Media Group.

W 2008 roku planowany jest dynamiczny rozwój agencji, pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z działami specjalistycznymi MindShare - głownie Performance & Entertainment i Consult.

Dołącz do dyskusji: MindShare tworzy agencję interaktywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl