SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DL Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu na spoty o oszczędzaniu energii

Firma DL Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu dotyczący przygotowania i realizacji spotów telewizyjnych na temat oszczędzania energii przez gospodarstwa domowe. Złożyła ofertę z najniższą ceną.

W przetargu Ministerstwa Klimatu na przygotowanie i realizację potów telewizyjnych o oszczędności energii w gospodarstwach domowych wpłynęło 10 ofert.

Złożyły je: Horyzont N10 (z ceną 123 tys. zł), Zły Projekt (147,6 tys. zł), Panato PR (209,1 tys. zł), DL Promotion (111,9 tys. zł), agencja reklamowa dsk (157,4 tys. zł), Bringmore Advertising (184,5 tys. zł), VCV System (157,8 tys. zł), Highkey (183,3 tys. zł), PCFE ( 199,9 tys. zł) oraz Film Fiction (177 tys. zł).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

I mimo że budżet resortu na ten cel wynosił 240 tys. zł, a o wyborze zwycięzcy decydowały: cena (50), termin realizacji (30) i wstępna propozycja realizacja spotu (20) to ministerstwo do współpracy wybrało ofertę z najniższą ceną. Jest to firma DL Promotion, która zaproponowała kwotę 111,9 tys. zł.

Resort nie podaje terminu realizacji kampanii. Wiadomo, że zostanie przeprowadzona jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: DL Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu na spoty o oszczędzaniu energii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl