SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited

Mirosław Skotarczyk objął funkcję szefa strategii w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Stratosfera Added Value, OneTable Strategy, Spark Strategy i Grupa A5.

Mirosław SkotarczykMirosław Skotarczyk

W Communication Unlimited Mirosław Skotarczyk będzie odpowiadał za nadzór i opracowywanie strategii marek oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.

Poprzednio przez pewien czas na tym stanowisku był wakat, a wcześniej zajmował je Maciej Żakowski, który obecnie prowadzi własną działalność.

Mirosław Skotarczyk poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego OneTable Strategy. Wcześniej przez ponad 10 lat pełnił podobną funkcję w agencji Stratosfera Added Value.

Pracował przy przygotowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych m.in. takich jak Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon i Bakoma. Z branżą konsultingową i marketingową jest związany od ponad 15 lat.

Dołącz do dyskusji: Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl