SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MIXX Award - rusza druga edycja konkursu na najlepsze kampanie interaktywne

Rozpoczyna się druga edycja organizowanego przez IAB Polska konkursu MIXX Awards dla najlepszych kampanii interaktywnych. Oprócz przyznania wyróżnień w 7 kategoriach wyłoniony zostanie zdobywca nagrody ,,Best In Show", który zostanie zgłoszony do przyszłorocznej International Interactive Advertising Award.

Organizowany po raz drugi przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konkurs Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards ma na celu wybranie najlepszych cyfrowych i interaktywnych rozwiązań marketingowych. Akcje reklamowe klasyfikowane są w czterech kategoriach: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew i najlepsze zastosowanie nowych mediów. Profesjonalne jury złożone ze specjalistów pracujących w różnych dziedzinach biznesu oceni wszystkie części zgłoszonych akcji reklamowych: począwszy od strategii i kreacji, przez wybór mediów, aż po efektywność i ROI. Ponadto zespół wyłoniony spośród członków IAB Polska przyzna nagrody dla najlepszego e-marketera i agencji roku oraz za dokonania życiowe. Najważniejszym wyróżnieniem będzie ,,Best In Show", którego zdobywca zostanie zgłoszony do nagrody International Interactive Advertising Award 09, a IAB Polska opłaci jego wyjazd na galę w Stanach Zjednoczonych.

Kampanie do konkursu można zgłaszać do 8 października na stronie http://obslugakonkursow.pl/mixx. Do głosowania zostanie wykorzystany profesjonalny system Madera, a wyniki będą audytowane przez PricewaterhouseCoopers.

Uroczysta gala, na której zostaną wręczone MIXX Awards 2008, odbędzie się 6 listopada w warszawskim klubie Platinium.

Dołącz do dyskusji: MIXX Award - rusza druga edycja konkursu na najlepsze kampanie interaktywne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl