SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Möller’s Eye Complex z kampanią w telewizji (wideo)

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała dla Orkla Care reklamy nowych suplementów diety Möller’s Complex.

W stacjach telewizyjnych TVN i Polsat rozpoczęła się emisja billboardów sponsorskich dwóch produktów: Möller’s Eye Complex Zdrowy Wzrok oraz Möller’s Brain Comlpex Sprawny Mózg. Pierwszy to kompleksowy sposób na wsparcie wzroku. Kapsułki zawierają luteinę, zeaksantynę, kwasy tłuszczowe omega-3 i cynk, które pomagają w utrzymaniu prawidłowego widzenia. Drugi produkt dedykowany jest dla osób, które chcą wesprzeć pracę mózgu. Zawarta w preparacie bacopa monnieri, kwasy tłuszczowe omega-3 oraz jod pomagająw utrzymaniu prawidłowych funkcji poznawczych i w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego.

Hasła reklamowe suplementów „Szanuj oczy – Tranuj wzrok” oraz „Traning mózgu” nawiązują do stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 roku platfomy komunikacyjnej „Traning czyni mistrza”, a gra słów „trening – traning” odnosi się do tranu, czyli kluczowego produktu Orkla Care.

Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy UM (Mediabrands).

 

Dołącz do dyskusji: Möller’s Eye Complex z kampanią w telewizji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl