„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich
W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w kwietniu 2014 roku wyniosła 69 376 egz., po wzroście w skali roku o 30,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 6,23 proc. do poziomu 60 230 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 982 egz., po spadku o 22,14 proc. - największym w rankingu.
Natomiast największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 30,91 proc. do 8 741 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym - ostatnim.
ZKDP |
kwiecień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
102 034 |
69 376 |
69 376 |
92 000 |
53 136 |
53 133 |
Cztery Kąty |
111 200 |
60 632 |
60 230 |
138 000 |
64 229 |
64 229 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
34 067 |
33 982 |
94 230 |
43 677 |
43 643 |
Weranda |
43 000 |
25 609 |
25 609 |
43 000 |
28 963 |
28 963 |
Dobre Wnętrze |
36 700 |
18 934 |
16 641 |
37 100 |
18 297 |
16 138 |
Dom & Wnętrze |
28 000 |
9 246 |
8 741 |
29 000 |
14 177 |
6 677 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,63 proc.) również pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotował magazyn „M jak Mieszkanie” - było to 23,08 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
102 034 |
69 376 |
69 376 |
92 030 |
60 090 |
60 025 |
Cztery Kąty |
111 200 |
60 632 |
60 230 |
104 700 |
71 333 |
70 935 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
34 067 |
33 982 |
91 882 |
44 215 |
44 180 |
Weranda |
43 000 |
25 609 |
25 609 |
42 668 |
25 769 |
25 769 |
Dobre Wnętrze |
36 700 |
18 934 |
16 641 |
36 800 |
17 031 |
14 268 |
Dom & Wnętrze |
28 000 |
9 246 |
8 741 |
30 000 |
11 045 |
9 520 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich