SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl na czele serwisów biznesowo-prawnych, Bankier.pl i Business Insider przyciągają najbardziej (TOP10)

Wśród serwisów o tematyce biznesowej i prawnej najwięcej użytkowników i odsłon ma Money.pl, natomiast najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzających notują Bankier.pl i Business Insider Polska. W skali miesiąca spore wzrosty wyników zanotowały Business Insider Polska i Biznesinfo.pl.

W listopadzie br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,9 mln użytkowników (czyli 24,48 proc. wszystkich polskich internautów). Wykonali na stronie 55,53 mln odsłon, a każdy spędził tam przeciętnie 10 minut i 20 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 5,26 mln odwiedzających, 35,63 mln odsłon oraz 14 minut i 14 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja Finanse na WP.pl miała 4,83 mln użytkowników, 31,85 mln odsłon oraz 9 minut i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Wyższe statystyki odsłon i czasu korzystania od obu tych witryn osiągnął Bankier.pl (Bonnier Business Polska). 2,55 mln internautów wygenerowało na stronie 42,18 mln odsłon oraz spędziło średnio po 15 minut i 56 sekund.

W zestawieniu jest kilka serwisów wydawców prasowo-internetowych. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) miał 4,28 mln odwiedzających, 19,59 mln odsłon oraz 3 minuty i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania. Na Infor.pl, należącym do Infor Biznes (to wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”), 3,91 mln internautów wykonało 15,43 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie po 4 minuty i 20 sekund, a Gazetaprawna.pl (też Infor Biznes) zanotowała 2,78 mln użytkowników, 8,44 mln odsłon oraz 2 minuty i 18 sekund średniego czasu.

Dział Next na Gazeta.pl (Agora) miał 2,91 mln odwiedzających, 13,17 mln odsłon oraz 6 minut i 16 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Poradnikprzedsiebiorcy.pl - 2,73 mln użytkowników, 7 mln odsłon oraz 2 minuty i 52 sekundy średniego czasu korzystania.

W rankingu znalazł się też Biznesinfo.pl uruchomiony w br. przez Grupę Iberion, wydawcę m.in. Pikio.pl i Lelum.pl. W listopadzie witrynę odwiedziło 2,31 mln internautów, wykonując 12,9 mln odsłon oraz spędzając przeciętnie po 4 minuty i 24 sekundy.

W porównaniu z październikiem Money.pl w kategorii biznesowo-prawnej zanotował spadek o 51,5 tys. użytkowników, 6,85 mln odsłon oraz minutę i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 0,7, 11 i 10,1 proc. w dół).

Więcej pod względem zasięgu straciły Rp.pl i Infor.pl. Pierwszy serwis zanotował spadek o 336,7 tys. użytkowników (7,3 proc.), 2,4 mln odsłon (10,9 proc.) i 15 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (6,3 proc.), a drugi - o 297,4 tys. odwiedzających (7,1 proc.) i 1,28 mln odsłon (7,6 proc.) przy niewielkim wydłużeniu się przeciętnego czasu korzystania.

Za to Business Insider Polska zyskał 218,1 tys. użytkowników, 4,92 mln odsłon oraz minutę i 42 sekundy średniego czasu korzystania (odpowiednio 4,3, 16 i 13 proc.). Procentowo jeszcze mocniej w górę poszły statystyki Biznesinfo.pl - o 608,9 tys. odwiedzających (35,8 proc.) i 2,34 mln odsłon (22,2 proc.).

Dołącz do dyskusji: Money.pl na czele serwisów biznesowo-prawnych, Bankier.pl i Business Insider przyciągają najbardziej (TOP10)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdziwienie
Co w tym zestawieniu robi RP.pl - przecież to ogólnotematyczny portal, gospodarka to niewielka część tego serwisu, a nie całość.
odpowiedź
User
Pikio
Biznesinfo ze stajni pikio prawie na tym samym poziomie co Bankier ?? To potwarz dla Bankiera.
odpowiedź
User
Andy - PP
Poradnik przedsiębiorcy w ciągu roku przesunął się o 3 pozycje. Ale kogo to obchodzi, pewnie jakby był ze stajni grup medialnych to redaktor piałby z zachwytu. Cieszymy się z że nasza praca jest przydatna dla takiej rzeszy odbiorców.
odpowiedź