Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej
Money.pl stworzył biznesową sieć reklamy kontekstowej. Zarządzać nią będzie nowa spółka - Businessclick. Przedsięwzięcie powstało przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.
"Businessclick umożliwia prowadzenie kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych. Oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca za pomocą specjalnych narzędzi decyduje, na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę. Za pomocą mechanizmów budżetowania decyduje natomiast o kosztach i zasięgu kampanii" - mówi Tomasz Musiał, dyrektor generalny Businessclick.
Do tej pory w Polsce przystąpili do niej: Abc.com.pl oraz Lex.pl - serwisy Wolters Kluwer Polska, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl.
W przyszłości siecią Businessclick objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.
W lipcu 2006 grupa Handelsblatt weszła na rynek polski obejmując 70 proc. udziałów w portalu Money.pl.
Dołącz do dyskusji: Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej