SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejna gwiazda polskiego rapu reklamuje McDonald’s

Bohaterką nowej kampanii reklamowej sieci gastronomicznej McDonald’s jest raperka bambi. W ramach akcji w menu McDonald’s pojawi się autorski zestaw bambi i kolekcja gadżetów, a pod koniec września piosenkarka da specjalny koncert.

bambi w reklamie McDonald’sbambi w reklamie McDonald’s

Kampania McDonald’s z udziałem bambi jest realizowana pod hasłem „bambi robi z Makiem co chce!” W ramach akcji we wtorek 10 września w lokalach McDonald’s pojawił się autorski zestaw piosenkarki, obejmujący Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets, serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz czarnego sosu bambi, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser do menu wprowadzono zaś McFlurry Skittles.

Zestaw bambi w McDonald’s

Ile kosztują różne warianty zestawu bambi? Ceny są następujące:
- McFlurry Skittles: 10,90 zł,
- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem: 19,90 zł,
- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem i małym napojem: 23,90 zł,
- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem, małym napojem i McFlurry Skittles: 29,90 zł.

CZYTAJ TEŻ: Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.

Z kolei w aplikacji mobilnej McDonald’s w kilku odsłonach pojawi się zestaw gadżetów - Trapstarter Pack bambi x McDonald’s. Punkty zebrane w programie lojalnościowym MojeM Nagrody będzie można wymienić na nagrody przygotowane przez raperkę.

28 września bambi wystąpi na specjalnym koncercie w ramach kampanii. Szczegóły zostaną podane w najbliższy czwartek, bilety będzie można wygrać w ogłoszonym wtedy konkursie.

bambi kolejna młoda gwiazda polskiego rapu reklamująca McDonad’s. Jesienią 2021 roku w kampanii tej sieci wystąpił Mata. Firma chwaliła się, że w czasie kampanii mocno wzrosła jej sprzedaż oraz odwiedzalność aplikacji mobilnej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za strategię, kreację oraz realizację nowej kampanii odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakupem mediów - dom mediowy OMD, a za aktywności w social media i aplikacji mobilnej - Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcją treści wideo zajął się dom produkcyjny Dobro.

Dołącz do dyskusji: Kolejna gwiazda polskiego rapu reklamuje McDonald’s

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nieładnie
Mata, bambi... kto następny sprzeda się korporacjom? Maja Staśko?
odpowiedź
User
Witek
Wciskanie niezdrowego żarcia przez pseudo artystów i to niby rapowych dzieciom ? Takie reklamy to chyba po 22. Sprzedać się można zawsze.
odpowiedź
User
Morfeusz
Bamni to Rap!??? Od kiedy?
odpowiedź