SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s zachęca do odkrycia "ukrytego talentu Maka"

McDonald’s rozpoczął nową kampanię reklamową burgerów McCrispy, w ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Odkryj ukryty talent Maka”. 

W klipie wykorzystano hit zespołu Earth, Wind & Fire "September".

Za strategię, realizację oraz przygotowanie nowego spotu odpowiada agencja DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, koordynacją działań w social media Isobar, a działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s zachęca do odkrycia "ukrytego talentu Maka"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Ten ukryty talent to choroba wieńcowa, która rozwija sie od tego śmieciowego jedzenia
odpowiedź
User
http
Czy ten tłuszcz reklamuje ten koleś z rozdziawioną gębą? Rozumiem, że znajomi i inne ziomki powiedzieli wam, że on jest na topie, ale generalnie to ludzie mają bekę z niego
odpowiedź