Motorola rozpoczyna kolorową kampanię
Na początku września Motorola rozpoczyna kampanię, w której zachęca do zmiany koloru obudowy modelu Moto U9. Trzymiesięczna akcja "Wyraź siebie kolorem" obejmuje outdoor, internet i sieć telewizyjną w salonach fryzjerskich.
1 września pod hasłem "Wyraź siebie kolorem" startuje kampania reklamowa telefonu komórkowego Moto U9. Produkująca urządzenie Motorola promuje jego dostępność w trzech wariantach kolorystycznych, zachęcając każdego z odbiorców do wyboru barwy najlepiej oddającej jego osobowość. W kampanii zostają podkreślone również inne zalety tego modelu: odtwarzacz muzyczny, zlewający się z obudową zewnętrzny wyświetlacz dotykowy oraz aparat cyfrowy 2 Mpix.
Trwająca od początku września do końca listopada akcja obejmuje w pierwszym etapie outdoor i internet. Reklamy Moto U9 pojawią się na 476 nośnikach citilight, backlight i citiscroll w 10 największych miastach Polski oraz na portalu Wirtualna Polska i w komunikatorze Gadu-Gadu. Na nośnikach outdoorowych zostanie wykorzystana animacja do przedstawienia zmiany koloru telefonu, co ma przez podniesienie atrakcyjności przekazu przyciągnąć uwagę odbiorców.
W drugim etapie kampania będzie prowadzona w 400 salonach fryzjerskich w całym kraju przez sieć tematycznej Look TV kierowanej głównie do kobiet. Motorola przygotowała 30- i 120-sekundową wersję spotu reklamowego, a model Moto U9 będzie promować również przez sponsoring niektórych programów emitowanych w tej stacji oraz product placement.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Ogilvy Action, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Motorola rozpoczyna kolorową kampanię