MTV Networks Polska: nowa strategia i zmiany personalne
MTV Networks Polska wprowadza nową strategię, mającą na celu maksymalne wykorzystanie potencjału zasobów oraz marek, zarządzanych przez firmę. W związku z tym spółka wprowadziła zmiany w swojej strukturze i rozstała się z dwoma dyrektorami.
- Obok standardowego biznesu, opartego na spotach reklamowych sprzedawanych w pakietach zasięgowych, za który odpowiada dom sprzedaży At Media, chcemy rozwijać model partnerstwa marketingowego z dużymi klientami, którzy zainteresowani są dotarciem do dynamicznej i aspiracyjnej grupy konsumentów niezależnie od wieku, pochodzących z dużych miast - komentuje Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych MTV Networks Polska.
- Takie partnerstwo wiąże się z wieloma możliwościami, które będziemy oferować m.in.: licencją marek, udziałem w produkcjach lokalnych, tworzeniem kontentu z klientem, co-brandingiem produktów, programami BTL i wieloma innymi – dodaje.
Nowa strategia zakłada znaczącą aktywizację zespołu handlowego MTV Networks Polska, który będzie odpowiadał za tworzenie zaawansowanych rozwiązań marketingowych, opartych na markach zarządzanych przez spółkę.
W ramach nowej strategii, działy ad sales and sponsorship oraz digital media zostaną połączone w jeden zespół o nazwie commercial partnerships, który będzie odpowiadał za codzienne relacje z klientami oraz współpracę z At Media i domami mediowymi. Dział ten będzie odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój niestandardowej oferty kanałów, produktów i usług BTL w modelu 360 stopni oraz za standardowe oferty online i rozwój innych aktywności w sektorze Digital Media.
Szefem nowego działu jako commercial partnerships director zostanie Agnieszka Gajzler, która dołączyła do firmy 1 lutego 2011. Dotychczas pracowała ona w GG Network, gdzie sprawowała funkcję dyrektora ds. promocji usług.
Działem marketingu w nowej strukturze pokieruje osoba zatrudniona jako marketing partnerships director. Będzie ona odpowiadała za wykonanie strategii marketingowych, współpracę z domem mediowym i innymi dostawcami, organizację eventów firmy i komunikację. Będzie także wspierać dział commercial partnerships we wszystkich projektach i zajmować się strategicznymi aliansami marketingowymi. Trwa końcowa faza rekrutacji na to stanowisko.
Spółka utworzy też nowe stanowisko head of commercial development & analysis. Osoba, która obejmie tę funkcję, została już wybrana, ale firma nie ujawnia jeszcze jej nazwiska.
Nowi managerowie raportować będą bezpośrednio do Macieja Kutaka. Dodatkowo pion komercyjny zdecydowanie zwiększy liczbę osób bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie i sprzedaż niestandardowych rozwiązań i programów partnerskich oraz oferty online.
W związku ze zmianami w strategii MTV Networks Polska ze spółką rozstają się Robert Cieśluk, sprawujący dotychczas funkcję dyrektora ds. marketingu oraz Tomasz Bruss, dyrektor ds. reklamy i sponsoringu.
Dołącz do dyskusji: MTV Networks Polska: nowa strategia i zmiany personalne
Era MTV dawno przeszła do lamusa
iżadne reorganizacje wam nie pomogą