SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multikino już sprzedaje reklamy przy nowym filmie o Jamesie Bondzie

9 marca broker reklamy kinowej Multikino Media rozpoczyna sprzedaż oferty marketingowej przy filmie „Spectre” - najnowszej części przygód Jamesa Bonda. W Polsce premiera filmu jest planowana na 6 listopada br.

W „Spectre” rolę Jamesa Bonda ponownie będzie odgrywał Daniel Craig. Oprócz niego wystąpią m.in. Monica Bellucci i Christoph Waltz. „Spectre” będzie najprawdopodobniej najdroższym filmem w historii kina.

Jak podaje Multikino, poprzednia cześć przygód agenta 007 - „Skyfall” zgromadziła w polskich kinach ponad 1,6 mln widzów, a marketerzy byli mocno zainteresowani promowaniem się przy niej. - Spodziewamy się, że „Spectre” będzie jeszcze większym frekwencyjnym sukcesem, a film ponownie zelektryzuje rynek reklamowy. Duża część polskiej widowni obejrzy najnowszego Bonda w kinach obsługiwanych przez Multikino Media. Dlatego już teraz zdecydowaliśmy się uruchomić sprzedaż przed filmem - tłumaczy Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.

Klienci zainteresowani reklamą przy nowym Jamesie Bondzie mają do wyboru dwa rodzaje kampanii: regularną oraz follow the movie; w jednym z bloków reklamowych (tradycyjnym, specjalnym i premium). Będzie też możliwość rozszerzenia kampanii o pokazy zamknięte, sampling produktu, stałą obecność na wybranym nośniku w okresie trwania kampanii. Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchamia sprzedaż korporacyjną biletów na film obejmującą pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy oraz kody i kupony podarunkowe wykorzystywane w akcjach prosprzedażowych i do celów wewnętrznych firmy.

„Spectre”  znajdzie się w repertuarze 53 kin obsługiwanych przez Multikino Media.

Dołącz do dyskusji: Multikino już sprzedaje reklamy przy nowym filmie o Jamesie Bondzie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
nie będzie dobrej piosenki to nie dorówna frekwencyjnie skyfall. polski widz kinowy to widz niedzielny.
0 0
odpowiedź