MultiKurs w Gazecie Wyborczej
W piątek 20 lutego ukaże się 1. tom kolekcji pt. MultiKurs - pierwszego na polskim rynku multimedialnego kursu do równoczesnej nauki pięciu języków: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego i włoskiego. Wydawcami serii, ukazującej się w ramach Biblioteki Gazety Wyborczej, są Agora i Wydawnictwo Edgard.
Na kolekcję składa się 16 tomów, z których każdy zawiera dwie tematyczne lekcje. Integralną częścią książek są płyty z programem komputerowym, który zapewnia naukę rozumienia ze słuchu, gramatyki i współczesnego języka. MultiKurs to interaktywne ćwiczenia, gry, animowane filmy i nagrania kilkudziesięciu native speakerów. Kolekcja zapewnia naukę od podstaw do poziomu średnio zaawansowanego (B1).
Tom pierwszy kolekcji ukaże się 20 lutego w sugerowanej cenie 9,99 zł, pozostałe dostępne będą co piątek w punktach sprzedaży prasy oraz na kulturalnysklep.pl w sugerowanej cenie 19,99 zł.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVP Kultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET, Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.
Dołącz do dyskusji: MultiKurs w Gazecie Wyborczej