SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Murator” w sprzedaży z dodatkiem na temat zapobiegania smogu

W czwartek, 15 lutego ukazał się marcowy numer miesięcznika „Murator”(Grupa ZPR Media) z dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”.

Redakcja „Muratora” przygotowała poradnik, skierowany do wszystkich, którzy ogrzewają domy i mieszkania z pomocą pieców. Dodatek „Ogrzewanie bez smogu” jest tylko kompendium wiedzy na temat najnowocześniejszych urządzeń grzewczych, ale także zawiera praktyczne informacje na temat finansowych aspektów modernizacji ogrzewania.

 - Informujemy o zmianach w przepisach, dotacjach i preferencyjnych kredytach na zakup niskoemisyjnych urządzeń. Prezentujemy możliwości nowoczesnych kotłów na różne paliwa, udzielamy wskazówek dotyczących modernizacji starych kotłowni, wyjaśniamy jak działają pompy ciepła i jak sobie poradzić z ich zainstalowaniem. Opisujemy urządzenia zapobiegające przedostawaniu się zanieczyszczeń powietrza do mieszkań. Przedstawiamy też realne koszty inwestycji i eksploatacji - mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny „Muratora”.

Laskowski jest szefem miesięcznika od początku lutego br., zastępując na tym stanowisku Annę Wrońską, która odeszła z wydawnictwa po 18 latach.

Marcowy numer magazynu wspiera szeroka kampania promocyjna w telewizji, kampania radiowa i internetowa. Spoty reklamowe emitowane będą na antenach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Animal Planet HD, Canal+ Sport; Canal+ Sport2, Comedy Central, Discovery, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Motowizja National Geographic, nSport+, Orange Sport, Planete+, TVN Turbo, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TV4, TV6, H2, Stopklatka, Extreme Sports, ATM Rozrywka, Eurosport 2 PL, Zoom TV, Metro, Golf Channel Polska, Da Vinci Learning Polonia 1, Polo TV, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News HD, Polsat Doku, BBC Earth, TNT, Eurosport PL, TV Republika, Polsat News, Polsat News 2, History, Fokus TV, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, Polsat Play. Kampania radiowa obejmuje sieć Radia Eska, a internetowa YouTube i serwisy tematyczne.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż miesięcznika „Murator” wynosiła 44 480 egz.

Dołącz do dyskusji: „Murator” w sprzedaży z dodatkiem na temat zapobiegania smogu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl