„Podaruj mi naturalność” w kampanii żelu do mycia Mustela (wideo)
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa żelu do mycia dla niemowląt Mustela (produkowanego przez Laboratoires Expanscience). Akcję przygotowały i realizują Kiwi Marketing i Codemedia.
Kampania podkreśla, że żel do mycia Mustela zawiera unikatowy składnik aktywny Avocado Perseose, który wzmacnia barierę skórną, nawilża oraz chroni bogactwo komórkowe skóry. Spot zaznacza też, jak ważne jest prawidłowe nawilżanie i ochrona skóry niemowląt za pomocą naturalnych i bezpiecznych dla nich produktów.
- Mustela od początku swojego istnienia dba o to, aby oferowane przez nią produkty były najwyższej jakości. Naturalność i bezpieczeństwo receptur kosmetycznych to nasz priorytet. Laboratoires Expanscience stale opracowuje i wykorzystuje innowacje naukowe w dermatologii, by zaspokajać potrzeby nie tylko dzieci, ale także ich rodziców - zapewnia Magdalena Rzewuska, marketing & medical manager w Laboratoires Expanscience.
Akcja reklamowa jest skierowana do matek dzieci w wieku do trzeciego roku życia, a także kobiet, które planują mieć dziecko.
Działania obejmują 10-sekundowe spoty oraz bilbordy sponsorskie w telewizji (m.in. przy „Dzień Dobry TVN”). Jest to pierwsza telewizyjna kampania marki Mustela w Polsce.
Produkcją materiałów wideo zajęła się agencja Kiwi Marketing, a za planowanie mediów i realizację akcji odpowiada dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: „Podaruj mi naturalność” w kampanii żelu do mycia Mustela (wideo)