Nowy program muzyczny TVP2 ma tylko 350 tys. widzów. Hitem odcinek z Kayah
Średnio 346 tys. widzów oglądało emitowane na antenie TVP2 koncerty z cyklu „Muzyka na dobry wieczór” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Największą widownię zgromadził występ Kayah, najmniejszą – Feel.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu koncertów „Muzyka na dobry wieczór” emitowanych w piątki o 20.55 (od 8 marca) w TVP2 wyniosła 346 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 2,93 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy koncert, którego gwiazdą była Kayah. Śledziło go średnio 411 tys. osób. Najmniej – ten z 22 marca, z udziałem zespołu Feel. Oglądało go 295 tys. widzów.
Każdy odcinek „Muzyki na dobry wieczór” to koncert w całości poświęcony jednej gwieździe. To zarazem powrót do - dawno niepraktykowanej w telewizji - monograficznej formy prezentowania twórczości wybitnych artystów. Artyści przypomnieli swoje największe przeboje i najnowsze utwory, opowiadali, jaki był kontekst i okoliczności powstawania piosenek, jakie wydarzenia oraz emocje ich inspirowały, a także jakie znaczenie w ich życiu oraz karierze miały poszczególne utwory.
Autorką scenariusza i reżyserką cyklu jest Beata Szymańska-Masny. Podobny cykl koncertów też pod nazwą „Muzyka na dobry wieczór” TVP 2 emitowała w 2020 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,3 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowy program muzyczny TVP2 ma tylko 350 tys. widzów. Hitem odcinek z Kayah