SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP2 zmienia pasmo emisji „Na sygnale”. Jesienne odcinki śledziło 1,40 mln widzów

Jesienny sezon „Na sygnale” oglądało średnio 1,40 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,16 mln zł. Od stycznia produkcja będzie emitowana w innym paśmie.

Fot. Artrama Fot. Artrama

Średnia oglądalność premierowych odcinków edycji serialu „Na sygnale” (pokazanych w okresie od 9 września do 23 grudnia br. w środy o 21.55) wyniosła 1,40 mln osób, co przełożyło się na 11,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 grudnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,68 mln oglądających.

TVP2 w czasie emisji jesiennych odcinków „Na sygnale” zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była TVP1, która - pokazując gł. „Wielki test”, filmy fabularne i mecze piłki nożnej - miała 9,98 proc. udziału. Trzeci był TVN („Top model” i filmy fabularne; 8,71 proc.), a czwarty - Polsat („Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy; 4,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była trzecia.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu w analizowanym okresie wyniosły 18,16 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne odcinki w nowym paśmie od 13 stycznia

Aktualnie „Na sygnale” ma kilkutygodniową przerwę w emisji. Nowe odcinki produkcji telewizyjna Dwójka emitować będzie od 13 stycznia w środowe wieczory. Cykl emitowany będzie o 22.45, o 50 minut później niż do tej pory. Dotychczasowe pasmo emisji „Na sygnale” zajmie nowy rosyjski serial „Królowa piękności”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP2 zmienia pasmo emisji „Na sygnale”. Jesienne odcinki śledziło 1,40 mln widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kik
Śmiem twierdzić, że to za późna pora emisji
0 0
odpowiedź
User
gośc
Śmiem twierdzić, że to za późna pora emisji
ale i słuszna bo wynik 1.40 mimo pozycji lidera jest najsłabszy od 2018 roku 2 lata temu na sygnale oglądało 1.60 mld widzów a rok temu 1.50 mld widzów co się dzieje z serialem na sygnale?
0 0
odpowiedź
User
Ja_2020
Dobiją ten serial i zaraz wszędzie będą rosyjskie i ukraińskie badziewia.
0 0
odpowiedź