SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III i ... Radia Maryja.

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie grudzień 2010 - luty 2011 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM straciło jednak 1,34 punktu proc. (25,51 proc.). Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,13 punktu proc. (15,86  proc.) a na trzecim Program I Polskiego Radia (spadek z 12,97 proc. do 12,44 proc.).

Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 1,44 punktu proc. (8,78 proc.). PR III zanotował tym samym najwyższy wynik od 2001 roku, czyli od momentu gdy prowadzone są badania rynku radiowego w Polsce.

Na piątym miejscu uplasowało się Radio Maryja, które dynamicznie zwiększa swój udział w rynku. W ostatnim roku, radio którym kieruje o. Rydzyk, zyskało 43 proc. (2,65 proc.).

Udział w rynku radiowymgrudzień :
luty 2011
grudzień :
luty 2010
grudzień :
luty 2009
grudzień :
luty 2008
grudzień :
luty 2007
Radio RMF FM25,51%26,85%24,39%23,00%22,50%
Radio ZET15,86%15,99%16,86%19,00%19,40%
Jedynka - Program 1 PR12,44%12,97%12,74%12,90%13,60%
Trójka - Program 3 PR8,78%7,34%6,61%5,70%6,00%
Radio Maryja2,65%1,85%2,03%2,40%2,10%
Radio TOK FM1,55%1,03%1,18%1,10%0,90%
ESKA ROCK [2]1,33%1,45%0,87%0,20%-
Dwójka - Program 2 PR0,67%0,71%0,60%0,50%0,60%
CHILLI ZET [2]0,46%0,45%0,24%0,00%-
Czwórka Polskie Radio0,38%0,18%0,11%0,30%0,40%
Radio PiN0,22%0,15%---
n=2103321056232892306723074

 



Dane o rynku radiowym za ostatni rok.

Udział w rynku radiowymgrudzie :
luty 2010
marzec :
maj 2010
czerwiec :
sierpień 2010
wrzesień :
listopad 2010
grudzień :
luty 2011
Radio RMF FM26,85%28,02%27,79%26,76%25,51%
Radio ZET15,99%16,23%16,12%16,31%15,86%
Jedynka - Program 1 PR12,97%12,32%12,64%13,03%12,44%
Trójka - Program 3 PR7,34%7,69%6,79%7,56%8,78%
Radio Maryja1,85%2,21%1,71%1,81%2,65%
Radio TOK FM1,03%1,38%1,32%1,34%1,55%
ESKA ROCK [2]1,45%1,50%1,43%1,54%1,33%
Dwójka - Program 2 PR0,71%0,86%0,72%0,71%0,67%
CHILLI ZET [2]0,45%0,33%0,41%0,44%0,46%
Czwórka Polskie Radio0,18%0,16%0,25%0,25%0,38%
Radio PiN0,15%0,19%0,15%0,17%0,22%
n=2105621093210242100521033

Dołącz do dyskusji: Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
A Bednarek dalej w zalobie? Trudno sie dziwic przy takich wynikach
odpowiedź
User
Nick
Czy ktoś na to zarka przed publikacją? Czytamy od lewej do prawej. Tak? To dlaczego badania roczne są ułożone od prawej do lewej, a miesięczne odwrotnie? Odrobinę konsekwencji.
odpowiedź
User
david
jeśłi doliczymy osoby nie badane przez SMG KRC (powyżej 75 lat) i dodamy że metodologia Radio Track skupia sie na badaniu słuchalnosci w miastach(polowa wywiadów to nadreprezentacja miejska!-na potrzeby rynku reklamowego)to wyniki radia Maryja jest jeszcze lepszy...RM ma prawie połowe odbiorców na wsi więc stad ten wniosek...
odpowiedź