SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nescafé promuje kawowe miksy wśród studentów

Trwa studencka promocja miksów kawowych Nescafé, w której ich próbki rozdawane są na uczelniach. Akcję prowadzoną przez Momentum Worldwide wspierają materiały POS.

Rozpoczęta 23 października akcja "Back to school" promuje Miksy kawowe Nescafé o nazwach 3in1 Classic, 3in1 Strong oraz 2in1. Działania marketingowe prowadzone są w ponad 100 uczuleniach, na terenie których promotorzy częstują studentów gorącą kawą i dają im saszetki z nią do samodzielnego przygotowania.

Promocję realizowaną przez agencję Momentum Worldwide wspierają materiały POS: ulotki dołączone do saszetek, plakaty i layouty na plecakach do parzenia kawy noszonych przez promotorów. W ciągu zaplanowanej na miesiąc akcji rozdanych zostanie 500 tys. próbek miksów Nescafé: 125 tys. kubków gorącej kawy oraz 375 tys. saszetek.

Dołącz do dyskusji: Nescafé promuje kawowe miksy wśród studentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl