Nescafé promuje kawowe miksy wśród studentów
Trwa studencka promocja miksów kawowych Nescafé, w której ich próbki rozdawane są na uczelniach. Akcję prowadzoną przez Momentum Worldwide wspierają materiały POS.
Rozpoczęta 23 października akcja "Back to school" promuje Miksy kawowe Nescafé o nazwach 3in1 Classic, 3in1 Strong oraz 2in1. Działania marketingowe prowadzone są w ponad 100 uczuleniach, na terenie których promotorzy częstują studentów gorącą kawą i dają im saszetki z nią do samodzielnego przygotowania.
Promocję realizowaną przez agencję Momentum Worldwide wspierają materiały POS: ulotki dołączone do saszetek, plakaty i layouty na plecakach do parzenia kawy noszonych przez promotorów. W ciągu zaplanowanej na miesiąc akcji rozdanych zostanie 500 tys. próbek miksów Nescafé: 125 tys. kubków gorącej kawy oraz 375 tys. saszetek.
Dołącz do dyskusji: Nescafé promuje kawowe miksy wśród studentów