SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nest Bank wybrał Made in PR do obsługi public relations

Nest Bank rozpoczął współpracę z agencją Made in PR, która zajmie się m.in. jego wizerunkiem i prowadzeniem biura prasowego.

Made in PR została wybrana w przetargu, którego szczegółów firmy nie podają.

Współpraca Nest Banku z agencją obejmuje realizację strategii komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego i działania media relations. Ponadto agencja ma realizować dodatkowe projekty mające na celu budowanie rozpoznawalności marki banku.

Nest Bank działa na polskim rynku od listopada ub.r., zastąpił połączone Bank Smart i BIZ Bank. Debiut rynkowy banku wspierała kampania reklamowa, w której dziadek udzielał życiowych rad swojemu wnukowi.

Dołącz do dyskusji: Nest Bank wybrał Made in PR do obsługi public relations

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewka
za każdym razem kiedy widzę reklamę Nest banku i słyszę słowa padające z ust małego chłopca: "dziadku po co człowiekowi siostra...." trafia mnie przysłowiowy szlak. Chłopak jest człowiekiem, a siostra to już nie? Czyżby o taki właśnie sens chodziło autorowi. Może pytanie powinno brzmieć inaczej, np. po co mi siostra? lub po co bratu siostra? Jestem zdegustowana takim seksistowskim zwrotem, na który nikt nie zareagował, aby taką reklamę usunąć. No cóż, chyba żyję w kraju gdzie mieszkają ludzie i siostry( człowiek i siostra )- dwa gatunki. Pozdrawiam żonę, córkę, matkę i inne przedstawicielki płci żeńskiej autora tej reklamy. Może dla odmiany powinna pojawić się wersja, gdzie dziewczynka powie : " dziadku po co człowiekowi brat?"

Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rady-dziadka-dla-wnuczka-w-reklamach-nest-banku-wideo#
odpowiedź