SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dlaczego Netflix wciąż nie zamówił drugiego sezonu „Wednesday”? Problemem są kwestie producenckie

Producentem wykonawczym serialu „Wednesday” jest firma MGM, którą ostatnio kupił Amazon. Czy dwa serwisy streamingowe znajdą porozumienie w kwestii najnowszego hitu Netfliksa?

Jenna Ortega w serialu „Wednesday”, fot. Netflix Jenna Ortega w serialu „Wednesday”, fot. Netflix

Firma należąca do Jeffa Bezosa kupiła MGM za 8,5 miliarda dolarów, a więc to w rękach Amazona leży teraz los kolejnego sezonu „Wednesday”. Serial bardzo szybko stał się drugą, pod względem oglądalności, produkcją anglojęzyczną Netfliksa, w całej jego historii. Czy Amazon odda tytuł bez walki?

MGM Television w rękach Jeffa Bezosa

Serwis Deadline informuje, że jego źródła twierdzą, iż zamówienie drugiego sezonu jest formalnością, ale nastąpi dopiero na początku przyszłego roku. Decydenci Netfliksa zaczynają rozmowy ze scenarzystami o pracy nad nowymi odcinkami, a także o tym, jak będzie wyglądała dalsza współpraca z MGM. Niewątpliwie są rzeczy, które dwaj partnerzy będą musieli razem ustalić jednak informatorzy powiązani z Netfliksem zakładają, że rozmowy w sprawie drugiego sezonu przebiegną bez problemów.

MGM Television, poza serialem „Wednesday”, produkuje też „Opowieść podręcznej” dla Hulu, „Last Light” dla Peacock, „Fargo” dla FX oraz „Wikingowie: Walhalla” również dla Netfliksa, a także projekty we wstępnej fazie rozwoju dla stacji Starz i Paramount+. Produkuje też „The Voice” dla NBC, „Shark Tank” dla ABC i „Survivor” dla CBS oraz liczne programy typu reality show dla stacji kablowych.

Plany Amazona wobec MGM Television

Amazon przegląda bogatą bibliotekę filmów i seriali należących do MGM w poszukiwaniu tytułów, które można kontynuować albo zrealizować w nowej wersji. Dotyczy to m.in. przygód Jamesa Bonda. Informatorzy z Amazona zakładają, że najprawdopodobniej na pewnym etapie rozpoczną się rozmowy, na temat stworzenia scenariusza serialu telewizyjnego o przygodach słynnego agenta.

Prace nad serialem „Wednesday” rozpoczęły się na długo przed tym, gdy Amazon zainteresował się zakupem MGM w 2021 roku. Tim Burton i showrunnerzy Alfred Gough i Miles Millar ogłosili prace nad projektem w październiku 2020, zanim Netflix oficjalnie zamówił serial w lutym 2021.

Serial, w którym występują także Catherine Zeta-Jones, Luis Guzman, Isaac Ordonez, Gwendoline Christie, Riki Lindhome, Jamie McShane, Fred Armisen i Christina Ricci, został wyprodukowany przez Alfreda Gougha, Milesa Millara, Tima Burtona, Steve’a Starka, Andrew Mittmana, Gaila Bermana, Kayla Alperta, Jonathana Glickmana, Tommy’ego Harpera, Kevina Lafferty'ego i Kevina Miserocchi.

 

Co mówi Netflix?

Amazon najprawdopodobniej nie zamierza utrudniać pracy Netfliksowi i strony dogadają się w kwestii współpracy, ale to musi potrwać. Peter Friedlander, szef netfliksowego działu seriali fabularnych na USA i Kanadę powiedział, że jest dobrej myśli w kwestii kontynuacji serialu, ale nie może niczego potwierdzić.

Dołącz do dyskusji: Dlaczego Netflix wciąż nie zamówił drugiego sezonu „Wednesday”? Problemem są kwestie producenckie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TxT
Tymczasem ja zastanawiam się, kiedy w polskim Amazon Prime pojawią się wreszcie filmy z 007 (bo to miał być jeden z efektów przejęcia MGM).
0 0
odpowiedź