New Look Advertising i Surprise Me!dia tworzą New Look Group
W wyniku połączenia oferty dwóch firm ambientowych New LookAdvertising i Surprise Media powstała grupa medialna New Look Groupspecjalizująca się w ambientowej komunikacji out of home.
W ramach New Look Group zostaną powołane do życia czterypodmioty planerskie wąsko wyspecjalizowane w określonych kanałachkomunikacji ambientowej.
TPO - Touch Point Outdoor zajmie się niestandardowymi kampaniamioutdoorowymi , wyszczególniając w swej ofercie mobilne systemynośników reklamowych jak i oferty sezonowe w kurortach letnich izimowych.
T PI - Touch Point Indoor zajmie się kompleksowym prowadzeniemniestandardowych kampanii indoorowych m.in. w galeriachhandlowych, sklepach odzieżowych, marketach spożywczych, lotniskachoraz miejscach rekreacji i rozrywki.
Surprise zajmie się prowadzeniem specjalnych projektówambientowych, eventów, happeningów, akcji street marketingowychoraz experience marketingiem.
AdWall będzie specjalizować się w prowadzeniu kampaniireklamowych z wykorzystaniem powierzchni wielkoformatowych wdużych, średnich i małych miastach.
W związku z powołaniem nowej struktury ,podzielone zostałykompetencje menagerów zarządzających grupą : Ewa Jarosz - członekzarządu New Look Advertising objęła stanowisko CEO (Chief ExecutiveOficera) New Look Group , Czarek Sochacki - prezes Surprise Me!dia,będzie odpowiadał za strategie New Look Group i rozwój dywizjiSurprise , Marek Kociszewski - członek zarządu New Look Advertisingbędzie nadzorował rozwój nowych dywizji i koordynował działaniabiznesowe w obrębie grypy. Działem Obsługi Klienta New Look Groupzarządzać będzie Marcin Makarewicz - Account Director.
Dołącz do dyskusji: New Look Advertising i Surprise Me!dia tworzą New Look Group