Karolina Gilon prowadzącą „Ninja Warrior Polska 2”, zastąpi Aleksandrę Szwed
Drugą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” poprowadzi Karolina Gilon, która zastąpi Aleksandrę Szwed. Nowe odcinki programu na antenie Polsatu będzie można obejrzeć jesienią.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Karolina Gilon nową prowadzącą
Drugą edycję reality-show poprowadzi Karolina Gilon, która zastąpi Aleksandrę Szwed. Gilon w „Ninja Warrior Polska” będzie przeprowadzać rozmowy z uczestnikami oraz kibicującymi im rodzinami.
- Oglądałam ten program w wersji zagranicznej i pierwszą polską edycję. Dla mnie to wręcz nie do opisania, że dołączyłam do ekipy! Sama nałogowo uprawiam sport, dlatego jestem pewna, że szybko złapię kontakt z uczestnikami - komentuje Karolina Gilon, która będzie również gospodynią drugiej edycji reality-show „Love Island. Wyspa miłości”
Bez zmian zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Kilka dni temu wystartowały poszukiwania uczestników do drugiej edycji projektu. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie polsat.pl. Poszukiwane są sprawne fizycznie osoby, które ukończyły 18 lat.
Jak informuje nadawca „w związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnia twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP”.
Emisja jesienią
Telewizja Polsat drugi sezon „Ninja Warrior Polska” pokaże w jesiennej ramówce 2020 roku.
Pierwszy sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 15 października ub.r. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 9,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,24 proc. w grupie 16-59.
Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show został Jakub Zawistowski, który otrzymał medal oraz tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc /The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: Karolina Gilon prowadzącą „Ninja Warrior Polska 2”, zastąpi Aleksandrę Szwed