„Ninja Warrior Polska” w Polsacie stracił 190 tys. widzów
Piąty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 963 tys. widzów, o 190 tys. osób mniej niż trzecia odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 5” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 12 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 963 tys. widzów, co przełożyło się na 6,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,2 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,07 mln osób.
Dla porównania, trzeci sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie śledziło 1,15 mln osób przy udziałach wynoszących 7,97 proc. w 4+, 11,04 proc. w 16-49 oraz 9,70 proc. w 16-59. Program stracił 190 tys. osób.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Piątą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
„Ninja Warrior Polska 5” wygrał Igor Fojcik
Zwycięzcą piątej polskiej edycji reality-show został Igor Fojcik, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów. Fojcik wygrał „Ninja Warrior Polska” już po raz drugi (po raz pierwszy miało to miejsce w poprzedniej edycji).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska” w Polsacie stracił 190 tys. widzów
Wyspa miłości masakrycznie w dół
Przez Atlantyk - klapa
brawo Jake vision.