Ruszyły zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 8”. Gilon nadal gospodynią
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do kolejnych dwóch sezonów programu „Ninja Warrior Polska”. Ósma edycja emitowana będzie jesienią br., a dziewiąta - najprawdopodobniej wiosną 2023 roku. Show ponownie poprowadzi Karolina Gilon, a zmagania zawodników, skomentują Jerzy Mielewski oraz Łukasz „Juras” Jurkowski.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku, druga - jesienią 2020 roku, trzecia - wiosną 2021 roku, czwarta - jesienią 2021 roku, piąta - wiosną 2022 roku, szósta - jesienią 2022 roku, a siódma - wiosną 2023 roku.
Nagrania do ósmej edycji show rozpoczęły się w środę 21 czerwca. Tuż po ich zakończeniu zostanie zrealizowana dziewiąta odsłona. Analogiczna sytuacja miała miejsce w ostatnich trzech latach, kiedy nadawca latem kręcił drugą i trzecią, czwartą i piątą edycję oraz szóstą i siódmą. Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska” ponownie będą realizowane na Arena Gliwice.
Kolejne dwie edycje reality-show „Ninja Warrior Polska” bez zmian poprowadzi Karolina Gilon. Zmagania zawodników bez zmian będą komentować dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Ósmy sezon programu widzowie Polsatu będą mogli oglądać w jesiennej ramówce 2023 roku. Składać się on będzie z siedmiu odcinków. W sześciu zawodnicy zmagać będą się z dwoma torami: eliminacyjnym i półfinałowym. W wielkim finale wystąpi czwórka najlepszych uczestników z każdej odsłony zmagań. Stawką jest tytuł Wojownika Ninja oraz nagroda pieniężna.
Z kolei według wstępnych planów wiosną 2024 roku stacja pokaże dziewiątą odsłonę.
869 tys. widzów „Ninja Warrior Polska 7”
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 7” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 28 lutego do 11 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 869 tys. widzów, co przełożyło się na 6,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,92 proc. w grupie 16-59.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc /The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 8”. Gilon nadal gospodynią