Nissan zastępuje Forda jako sponsor Ligi Mistrzów
Japoński koncern motoryzacyjny Nissan od początku przyszłego sezonu będzie sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów. W bieżącym sezonie po 22 latach taką współpracę z rozgrywkami kończy Ford.
Nissan podpisał z UEFA czteroletni kontrakt. Koncern nie ujawnił wartości umowy, podając tylko, że jest to najwyższy kontrakt reklamowy w jego historii. Według nieoficjalnych informacji firma będzie płacić UEFA ok. 75 mln dolarów za każdy sezon.
- Najważniejsze piłkarskie rozgrywki w Europie będą ważną ogólnoświatową platformą reklamową Nissana - zapowiedział Roel de Vries, globalny szef marketingu w koncernie.
Do końca bieżącego sezonu sponsorem Ligi Mistrzów będzie Ford, który już w marcu poinformował, że kończy trwającą od 22 lat współpracę z tymi rozgrywkami.
Pozostałymi głównymi sponsorami Ligi Mistrzów są Mastercard, Unicredit, Heineken, Gazprom i Sony.
Dołącz do dyskusji: Nissan zastępuje Forda jako sponsor Ligi Mistrzów