SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

91 nominacji do Złotych Spinaczy 2018. Najwięcej dla Big Picture i MSL [lista]

Jury ogłosiło listę 91 nominacji, które rywalizować będą w drugim etapie konkursu Złote Spinacze. Najwięcej nominacji otrzymały Big Picture (8 nominacji), MSLGroup (6), Linkleaders oraz Cohn&Wolfe (po 4 nominacje).

W tym roku do konkursu napłynęły łącznie 292 zgłoszenia w 34 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych oraz 3 specjalnych. Do kategorii głównych wpłynęły 192 zgłoszenia, do kategorii sektorowych 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych 24 zgłoszenia

Złożone z 78 osób jury pod przewodnictwem Olafa Krynickiego, dyrektora komunikacji i rzecznika prasowego Samsung Polska, przyzna nagrody w kolorach złotym, srebrnym, a także brązowym. Wyjątek to kategorie specjalne, w których zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.


Złote Spinacze 2018 - nominacje

Kategorie główne:

1.    PR korporacyjny
•    Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
•    Komunikacja rebrandingu sieci Statoil na Circle K / Grayling Poland, Circle K Polska
•    #RABENEXPRESS / Grupa Raben, agencja kreatywna Good For You

2.    PR produktu
•    Surface AntyLuwr / dfusion communication, Microsoft Polska
•    Electric Explorer African Challenge 2018 / Lighthouse
•    Homo Smartus / MSLGROUP

3.    Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa
•    Otwarcie po falstarcie - komunikacja kryzysowa FORUM Gdańsk / Agencja ESKADRA, Multi Poland, Inn|tu
•    Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu / Partner of Promotion
•    Zmiana technologiczna - kampania inf. i kom. antykryzysowa / Bank Credit Agricole

4.    Public Affairs i Lobbying
•    Ogólnopolski program zwalczania grypy / Procontent Communication, Fundacja Nadzieja dla Zdrowia
•    Kampania „TAK dla otwartych niedziel" / MSLGROUP
•    Walka o 500 tys. polskich pracowników delegowanych w UE / Esgian Agnieszka Porębska, Inicjatywa Mobilności Pracy

5.    Kampania społeczna
•    Dopal cenę swojej śmierci / Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto
•    Odłóż smartfon i żyj / Panato PR, Tramwaje Warszawskie
•    Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów / Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

6.    Komunikacja wewnętrzna
•    Gramy dla 2020 - program komunikacji nowej wizji Grupy Żywiec / Grupa Żywiec    
•    Razem Lepsi: poza podziałami w nowych biurach Skanska / PinPoint agencja komunikacji wewnętrznej, Skanska
•    Nutricia Medyczna - komunikacja bez granic / Nutricia Poland    

7.    Event komercyjny
•    Wedel Up - Zagrajmy inaczej / Walk PR , LOTTE Wedel, Dom Mediowy OMD
•    Wirtuozi od kuchni / Targi w Krakowie    
•    Björk Digital w Starym Browarze / Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

8.    Event społeczny
•    Bielsko Biała dla Toma Hanksa / Polskie Linie Lotnicze LOT, Monika Jaskólska, Rafał Sonik, Gemini Park Bielsko-Biała, BB Oldtimer Garage, Carlex Design, Jadęzabiorę.pl, Lotnisko Chopina, Miasto Bielsko Biała, Manuka Communication
•    Niezniszczalna tęcza / 180hearbeats/JvM     
•    26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera

9.    Launch produktu, usługi lub firmy
•    W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system / Big Picture, Allegro
•    IKEA po sąsiedzku / Agencja Warszawa    
•    Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) / Linkleaders, Fujitsu Poland

10.     Sustainability&CSR Communications
•    Dialog Społeczny Grupy Żywiec - rozwijamy społeczności / Grupa Żywiec    
•    Zrozumieć starość / Promedica24, Fundacja Zaczyn, Procontent Communication, Walk Creative
•    Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA / Partner of Promotion, NIVEA

11.    PR miejsca, miasta lub regionu
•    Björk Digital w Starym Browarze / Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk
•    Katowice postawiły na esport. Wygrały wizerunkowo i finansowo / Mindspot, ESL, Katowice
•    HOKUS KROKUS / Agencja ESKADRA, Agencja Happy Monday

12.    Social media
•    Pol’and’Rock Festival 2018 – Zaraz Będzie Czysto / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera
•    Wikingowie przejmują Polskę: TV HISTORY w czasach streamingu / Uszka w Barszczu & Dom Mediowy Czarna Owca, A+E Networks
•    Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy / 24/7 Communications, McDonald’s

13.    Business-to-Business PR
•    #ETtalks - Engineering Tomorrow talks / Danfoss Poland
•    TAKMAN / On Board Think Kong, #bergerchojnacki
•    W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system / Big Picture, Allegro

14.    Media Relations
•    Barbie Shero 2018, jak dotrzeć do milionów? / ConTrust Communication    
•    W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system / Big Picture, Allegro
•    Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą / MSLGROUP, Nutricia Medyczna
•    Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 / United PR, Eurosport
•    Rojst – premiera oryginalnej produkcji Showmax / Flywheel PR, Showmax

15.    Employer Branding
•    Witamy w zespole McDonald's / MJCC, McDonald’s Polska
•    Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) / Linkleaders, Fujitsu Poland
•    Let's Orange - angażujemy studentów! / 24/7 Communication    

16.    Content Marketing – branded content
•    zRozum / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Grupa Abstra
•    Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów / Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie
•    LenovoZone.pl - najlepsza strona technologii / FFW Communication    

Kategorie specjalne

1.    Kreatywność
•    Dopal cenę swojej śmierci / Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto
•    Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów / Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie
•    Surface AntyLuwr / dfusion communication, Microsoft Polska

2.    Efektywność
•    Sprawdź Promile / BOSCATA Jacek Stachera, Kompania Piwowarska, Złoty Melon
•    Powiedz "Dziękuję": Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola / Rc2, Coca-Cola Poland Company, LiquidThread
•    innogy e-Car Sharing / MSLGROUP, innogy Polska

3.    Research&Insight
•    Witamy w zespole McDonald's / MJCC, McDonald’s Polska
•    Badanie "Ocena terapii żywieniowej w polskich szpitalach"/ Procontent    
•    Homo Smartus / MSLGROUP    

Kategorie sektorowe:
1.    Technologia, IT, telekomunikacja
•    Hope County FM - głos nadziei w Twoim domu / MSLGROUP    
•    W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system / Big Picture, Allegro
•    Rebtel - telefonia mobilna zbudowana na ambasadorach marki / Publicon, Rebtel, Agencja Golf    
•    Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) / Linkleaders, Fujitsu Poland

2.    Finanse
•    Mastercard z blogerami na trzech kontynentach / Mastercard, Solski Communications
•    Kampania przeprowadzkowa Przystanek mBank / Linkleaders, mBank
•    Zmiana technologiczna - kampania inf. i kom. antykryzysowa / Bank Credit Agrico

3.    Uroda, higiena i wellness
•    Head&Shoulders #GoScalpBrave. Fryzury na Mundial / Partner of Promotion    
•    Historia sukcesu pisanego szminką…Sephora / Sephora, Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

4.    Moda i styl życia
•    LPP podbija Londyn - salon Reserved na Oxford Street / Lighthouse, LPP

5.    Sektor spożywczy
•    Vegan is the new black / Big Picture, ProVeg
•    BurgerLOVE - brawurowy debiut MAX Burgers na polskim rynku / Hill+Knowlton Strategies Poland

6.    Kultura i media
•    Björk Digital w Starym Browarze / Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk
•    Premiera serialu Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" / Havas PR Warsaw, nc+
•    Cartoon Network "Bądź kumplem, nie dokuczaj"/ Turner Broadcasting System Poland, dotrelations

7.     Medycyna i zdrowie
•    Jak skłonić milenialsów do zdrowych nawyków? / Hill+Knowlton Strategies Poland, VML Poland
•    Szczepienia.info - rzetelnie o szczepieniach / Testa Communications, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny
•    Adamed dla Seniora / Walk PR    

8.    Sport
•    Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 / United PR, Eurosport

9.    Turystyka i rekreacja
•    ibis. tu mieszka muzyka / Public Dialog    
•    Skycop - walczymy dla tych którzy latają i kochają latać / Multi Communications    
•    Zdobądź pracę marzeń z EF Polska / Remarkable Ones, Social Leaders, Education First Polska

10.    Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
•    Świąteczna kampania społeczna Światłoczuli / Agencja Warszawa, RO Media Agencja Public Realtions
•    Forum Gdańsk: od betonowego kloca do nowego centrum miasta / Inn|tu, Multi Poland, Grupa Eskadra
•    Ikea po sąsiedzku / Agencja Warszawa    

11.    Przemysł i infrastruktura
•    Program reorganizacji RAFAKO S.A. / Attention Marketing    

12.    Motoryzacja i transport
•    gra o [psieżycie] / Imago Public Realtions, Stalexport Autostrada Małopolska
•    Electric Explorer African Challenge 2018 / Lighthouse    
•    BMW Tech Club - serce motoryzacji to technologie / Mindspot Communication & Media, BMW Group Polska

13.    NGO i sektor publiczny
•    Dopal cenę swojej śmierci / Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto
•    26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera
•    Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów / Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

Zwycięzców Złotych Spinaczy poznamy 7 grudnia br. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

Partner of Promotion najlepiej zarabiającą agencją PR

128,7 mln zł wyniosło w ubiegłym roku wynagrodzenie 17 agencji - najwyższe honoraria (tzw. fee income) na polskim rynku public relations osiągnęła agencja Partner of Promotion, wyprzedzając MSL Group i Walk. W skali roku mocno wzrosły wyniki Hill+Knowlton Strategies, a znaczący spadek zanotowała Solski Communications.

Dołącz do dyskusji: 91 nominacji do Złotych Spinaczy 2018. Najwięcej dla Big Picture i MSL [lista]

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pewniak
Jak widać w branży modowej LPP nie ma konkurencji :).
odpowiedź